Huis en Lage Rente Enschede

Twekkeler Es 42
7547 SM Enschede
Tel: 053-4803570
Fax: 053-4803579

Email: info@huisenlagerente.nl

Openingstijden:

  • Maandag09:00 - 20:00
  • Dinsdag09:00 - 20:00
  • Woensdag09:00 - 20:00
  • Donderdag09:00 - 20:00
  • Vrijdag09:00 - 17:30

Snel naar

Klantenservice

Downloads

Contactformulier

  • Er gaat iets niet goed:

Bedankt voor uw interesse, we nemen zsm contact met u op!

* is een verplicht veld

Het hypotheekadviesgesprek

Het hypotheekadviesgesprek

Hoe kan ik mij voorbereiden op het eerste hypotheekadviesgesprek?

Om uw kennismakingsgesprek met de hypotheekadviseur effectief te laten verlopen, heeft hij wat informatie van u nodig. Het is daarom handig om de onderstaande documenten bij de hand te hebben op het moment dat u naar ons kantoor komt (of als de hypotheekadviseur bij u langsgaat).

  • ID-kaart
  • Salarisstroken van de laatste 3 maanden
  • Werkgeversverklaring
  • Pensioenoverzicht
  • Rekeningafschrift
  • Polisblad levensverzekering
  • Overig vermogen
  • Leningen en andere verplichtingen
  • WOZ-waarde
  • Recente belastingaangifte
  • Overzichten van eigen middelen en/of spaartegoeden i.p.v. rekeningafschrift en overig vermogen
  • Werkgeversverklaring (mag eventueel ook later)

Hypotheekadviseur bij u thuis

Wanneer u een afspraak maakt voor een hypotheekadvies, kunt u kiezen of de afspraak bij ons op kantoor in Enschede of bij uw thuis plaatsvindt.

Onze hypotheekadviseurs zijn beschikbaar om door heel Nederland bij u thuis een hypotheekadvies op maat te geven. Ook is het mogelijk om de afspraak buiten kantoortijden in te plannen. Zo hoeft u geen vrij te nemen van uw werk.

Hoe ziet een hypotheekadvies er uit?

Wanneer u een hypotheekadvies krijgt van Huis en Lage Rente, doorloopt u 4 stappen met uw hypotheekadviseur:

Stap 1: Oriëntatiegesprek

Hierin wordt uw huidige situatie doorgenomen, bekijken wij uw wensen en berekenen wij wat dit u zou gaan kosten. Daarnaast bespreken wij ook de kosten die wij berekenen indien u daadwerkelijk kiest voor het volledige traject.

Stap 2: Adviesgesprek

Vanuit het oriëntatiegesprek gaan wij verder een advies uitwerken als u dit wenst. Wij bekijken aan de hand van uw wensen en doelstellingen samen met u welke hypotheek bij uw situatie past.

Stap 3: Begeleiding en uitvoering

Naar aanleiding van het besproken advies heeft u een keuze gemaakt en zijn alle stukken met u doorlopen en ondertekend. Uw dossier wordt door de adviseur na ondertekening aangeboden bij onze binnendienst, de Backoffice.

Stap 4: Onderhoud en contact

Uiteraard stopt onze dienstverlening niet zodra uw aanvraag is afgewikkeld. Wij blijven u van dienst bij:

  • Het vastleggen van een gestructureerd dossier
  • Het dossierbeheer gedurende de looptijd
  • Bewaken rentevast periode
  • Verwerken van wijzigingen
  • Proactief klanten benaderen in geval van rentekansen

Aanvraag verzonden...

Hartelijk dank voor uw aanvraag. U zult binnen enkele minuten een bevestigingsmail van ons ontvangen opdat u zeker weet dat wij uw aanvraag in goede orde hebben ontvangen. Wij vragen u deze mail aandachtig door te lezen

Bevestigingsmail wordt verzonden naar:

Indien u binnen een paar minuten nog geen email heeft ontvangen, controleert u dan uw spambox...

U kunt dit scherm nu afsluiten..

Huis en Lage Rente

Hartelijk dank voor uw aanvraag. We zullen zsm contact met u opnemen.

U kunt dit scherm nu afsluiten..